Členstvo a Podmienky
Najčastejšie kladené otázky o členstve a podmienkach.
Máte otázku? Napíšte nám do online chatu v pravom dolnom rohu a rada vám poradím.
Telefonická podpora: 0911 849 249
Aký je registračný poplatok a kedy sa platí?
Registračný poplatok je 3 €. Naúčtovaný je v prvej faktúre a firma tieto peniaze venuje na charitatívny projekt Farebné nemocnice. Oriflame pomáha nemocniciam skrášľovať detské oddelenia alebo rehabilitačné zariadenia a prispieva na nákup prístrojového vybavenia týchto zariadení.
Registračný poplatok je jednorazový, neobnovuje sa každoročne a zaplatíte ho až po zaregistrovaní.
Štartovací balík: V rámci registrácie získate ZDARMA Štartovací balík, automaticky s prvou objednávkou. Obsahuje 2 Katalógy na nasledujúcu kampaň, 2 katalógy Extra ponuky, Vzorky nových vôní, Príručku pre poradcu, Cesta k úspechu – malé vydanie, Cenník. Pozn. Oriflame si vyhradzuje právo meniť zloženie Štartovacieho balíka.
V akej výške by mala byť moja objednávka?
Minimálna výška objednávky nie je stanovená. Ak Vaša objednávka bude aspoň v hodnote 60 bodov získate darček z programu Vitajte v Oriflame.
- 60 bodov je cca 48 € v PC (poradcovská cena)
- cca 60 € v KC (katalógová cena)
Body výrobkov zistíte na stránke www.oriflame.sk alebo v cenníku.
Postup: Prihláste sa, Kliknite na Objednávanie, Cenník
Musím spraviť objednávku z každého katalógu?
Objednávanie nie je povinné, takže nemusíte objednávať z každého katalógu. Katalóg vychádza každé 3 týždne, 17 katalógov (kampaní) ročne.
Čo sa stane, keď si jednu kampaň neobjednám? Vyradia ma z Oriflame?
Samozrejme, že nebudete vyradený.
Je len malá pravdepodobnosť, že z takej širokej ponuky výrobkov, zliav a noviniek si vaše zákazníčky nevyberú. Je dôležité hľadať si nový okruh zákazníkov. Z Oriflame budete vyradený až vtedy, keď si neobjednáte ani raz počas 17 kampaní.
Kde a ako sa tovar objednáva?
Tovar môžete objednávať niekoľkými spôsobmi: internetom na stránke www.oriflame.sk, e-mailom, telefonicky, osobne v Servisnom centre v Bratislave, v Servisných bodoch, faxom, alebo poštou. Najpohodlnejší a najrýchlejší spôsob je prostredníctvom internetu.
Kedy sa platí za tovar?
Za objednaný tovar môžete zaplatiť pri preberaní kuriérovi v hotovosti, na Pošte alebo pri odosielaní objednávky platobnou kartou alebo cez internetbanking.
Viac informácií o objednávaní, dodávaní, reklamácii a platbe za tovar si môžete prečítať v Príručke pre poradcu. Kód: 123948
Môže môj tovar objednať alebo prevziať iná osoba?
Podrobnejšie informácie získate, keď sa prihlásite do časti pre poradcov, sekcia PREDAJ, Príručky a sprievodcovia a pozrite si Príručku pre poradcu (strana 6).
Koľko zákazníkov by som mala mať?
Zákazníkov môžete mať toľko, koľkým dokážete poskytnúť kvalitné služby. Neskôr môžete zo spokojných zákazníkov vytvoriť nových kozmetických poradcov. Nových zákazníkov môžete získať cez spokojných zákazníkov, ich odporúčania a kontaktovanie v teréne.
Čo urobiť, ak sa mi tovar nepáči alebo by som ho chcela vrátiť?
100% záruka spokojnosti znamená, že tovar, ktorý zákazníkom nevyhovuje, môžu bez udania dôvodu vrátiť do 21 dní od vystavenia faktúry.
Akú zľavu získam, keď sa zaregistrujem do Oriflame?
20% zľavu z nákupu