Objednávanie a predaj
Objednávku je možné podať nasledujúcimi spôsobmi:
Na stránke www.oriflame.sk
Na stránke www.oriflame.sk môžete objednávať 24 hodín denne. V posledný deň kampane funguje internetové objednávanie do 22:00 hod. Internetové objednávanie na novú kampaň sa spúšťa v prvý deň v čase 00:00 – 02:00 hod.
Postup pri internetovom objednávaní nájdete na internetovej stránke www.oriflame.sk, po prihlásení v sekcii Moje stránky / Hlavný panel / Objednávanie / Ako objednávať online.
E-mailom: objednavka@oriflame.sk
E-mailom môžete posielať objednávky 24 hodín denne.
E-mailová objednávka musí obsahovať:
- Registračné číslo
- Dátum narodenia
- Miesto odberu (kde si chcete prevziať svoj balík)
Kódy výrobkov a počet kusov
Spracovanie e-mailovej objednávky Vám potvrdíme počas pracovnej doby.
Telefonicky: 02/33 056 780
(voľba 3)
V pracovných dňoch od 8:00 do 17:00 hod., posledná nedeľa kampane od 16:00 hod. do 22:00 hod.
Pri telefonickom objednávaní si vopred pripravte:
- Registračné číslo
- Dátum narodenia
- Miesto odberu (kde si chcete prevziať svoj balík)
Kódy výrobkov a počet kusov
Po nadiktovaní horeuvedených údajov Vám operátorka objednávku zopakuje a oznámi Vám sumu za objednávku a počet bodov za danú objednávku.
Poštou: Oriflame Slovakia s.r.o., Staromestská 3, 814 99 Bratislava
Na konci kampane musí byť objednávka na danú kampaň doručená najneskôr v piatok.
Prostredníctvom Servisného bodu alebo Servisného centra v Bratislave
Kontaktné informácie o mieste a otváracích hodinách získate od sponzora, telefonicky na infolinke, alebo na internete na www.oriflame.sk, v sekcii Moje stránky / Hlavný panel / Objednávanie / Servisné body Oriflame.
Správca servisného bodu Vám poskytne všetky potrebné informácie.
Dodávka tovaru
Môžete si zvoliť, akým spôsobom Vám firma doručí tovar:
- Pošta
- BalíkoBOX
- Doručenie kuriérom UPS
- Servisný bod
- Servisné centrum Bratislava
Uzávierky rozvozov balíkov na Poštu, do BalíkoBOXu, donášky domov cez UPS, Servisné body, Servisné centrum Bratislava:
Objednávka podaná:
- do pondelka 12:00 hod. – doručená bude v stredu
- do utorka 12:00 hod. – doručená bude vo štvrtok
- do stredy 12:00 hod. – doručená bude v piatok
- do štvrtka 12:00 hod. – doručená bude v pondelok
- do piatka 12:00 hod. – doručená bude v utorok
Podrobnejšie info o možnostiach doručenia balíka:
Na Pošte si môžete balík vyzdvihnúť za poplatok 2,40 €. Pri objednávke od 100 BB (bodov), poplatok za doručenie NEPLATÍTE. Balík bude doručený do 2 pracovných dní. (100 BB alebo 73,20 € dosiahnutých kumulatívne za kampaň)
V BalíkoBOXe si môžete balík vyzdvihnúť za poplatok 2,40 €. Pri objednávke od 100 BB (bodov), poplatok za doručenie NEPLATÍTE. Balík bude doručený do 2 pracovných dní. (100 BB alebo 73,20 € dosiahnutých kumulatívne za kampaň)
Ak si objednáte UPS, kuriér Vám dodá objednaný tovar na Vami uvedenú adresu do 48 hodín odo dňa vyskladnenia. Pri objednávke od 200 BB (bodov), poplatok za doručenie NEPLATÍTE. (200 BB alebo 146,40 € dosiahnutých jednorazovo). Poplatok za doručenie 3,90 €. Poplatok za dobierku (platba v hotovosti) – 4,50 €.
V Servisnom bode si môžete balík vyzdvihnúť za poplatok 1,90 €. Pri objednávke od 100 BB (bodov), poplatok za doručenie NEPLATÍTE. Balík bude doručený do 2 pracovných dní. (100 BB alebo 73,20 € dosiahnutých kumulatívne za kampaň)
V Servisnom centre v Bratislave (kód 10) si môžete balík vyzdvihnúť za poplatok 1,90 €. Pri objednávke od 100 BB (bodov), servisný poplatok NEPLATÍTE. (100 BB alebo 73,20 € dosiahnutých kumulatívne za kampaň)
- Balík bude uložený na Pošte alebo v Servisnom bode maximálne 10 dní. Pozor: Servisný bod neposiela SMS o doručení balíka.
- Po prijatí potvrdzujúcej SMS správy si balík z BalíkoBOXu vyzdvihnite do 3 kalendárnych dní. Ak si balík nevyzdvihnete, bude uložený na priradenej pošte 5 kalendárnych dní.
Pre členov Vitajte v Oriflame je hranica pre neplatenie poplatkov od 60 BB (krok 1, 2, 3). Platí pre dodanie na Poštu, BalíkoBOX, Servisný bod, do Servisného centra.
Platba za tovar
Za objednaný tovar môžete zaplatiť pri preberaní kuriérovi v hotovosti, na Pošte v hotovosti, v BalíkoBOXe platobnou kartou alebo pri odosielaní objednávky platobnou kartou alebo cez internetbanking.