Servis pre kozmetických poradcov
Najčastejšie kladené otázky o členstve a podmienkach.
Máte otázku? Napíšte nám do online chatu v pravom dolnom rohu a rada vám poradím.
Takisto sa so mnou ako vašou Oriflame sponzorkou môžete poradiť telefonicky:
Ivana Pohorelská
0911 849 249
Kedy mi bude dodaný tovar, keď si objednám a aké sú poplatky?
Na Pošte si môžete balík vyzdvihnúť za poplatok 2,40 €. Pri objednávke od 100 BB (bodov), poplatok za doručenie NEPLATÍTE. Balík bude doručený do 2 pracovných dní. (100 BB alebo 73,20 € dosiahnutých kumulatívne za kampaň)
V BalíkoBOXe si môžete balík vyzdvihnúť za poplatok 2,40 €. Pri objednávke od 100 BB (bodov), poplatok za doručenie NEPLATÍTE. Balík bude doručený do 2 pracovných dní. (100 BB alebo 73,20 € dosiahnutých kumulatívne za kampaň)
Ak si objednáte UPS, kuriér Vám dodá objednaný tovar na Vami uvedenú adresu do 48 hodín odo dňa vyskladnenia. Pri objednávke od 200 BB (bodov), poplatok za doručenie NEPLATÍTE. (200 BB alebo 146,40 € dosiahnutých jednorazovo). Poplatok za doručenie 3,90 €. Poplatok za dobierku (platba v hotovosti) – 4,50 €.
V Servisnom bode si môžete balík vyzdvihnúť za poplatok 1,90 €. Pri objednávke od 100 BB (bodov), poplatok za doručenie NEPLATÍTE. Balík bude doručený do 2 pracovných dní. (100 BB alebo 73,20 € dosiahnutých kumulatívne za kampaň)
V Servisnom centre v Bratislave (kód 10) si môžete balík vyzdvihnúť za poplatok 1,90 €. Pri objednávke od 100 BB (bodov), servisný poplatok NEPLATÍTE. (100 BB alebo 73,20 € dosiahnutých kumulatívne za kampaň)
Pre členov Vitajte v Oriflame je ranica pre neplatenie poplatkov od 60 BB (krok 1, 2, 3). Platí pre dodanie na Poštu, do BalíkoBOXu, do Servisného bodu, Servisného centra v Bratislave.
Uzávierky rozvozov balíkov na Poštu, do BalíkoBOXu, donášky domov cez UPS, do Servisného bodu, Servisného centra:
Objednávka podaná:
- do pondelka 12:00 hod. – doručená bude v stredu
- do utorka 12:00 hod. – doručená bude vo štvrtok
- do stredy 12:00 hod. – doručená bude v piatok
- do štvrtka 12:00 hod. – doručená bude v pondelok
- do piatka 12:00 hod. – doručená bude v utorok
Zabudol som svoje heslo. Ako sa prihlásim?
Kliknite na link „Zabudli ste svoje heslo?” a zadajte Vaše registračné číslo. Heslo Vám bude zaslané na Vašu e-mailovú adresu. Po prihlásení si môžete heslo ľubovoľne meniť.
Zabudla som svoje registračné číslo.
Vaše registračné číslo je uvedené na tlačive Žiadosť o registráciu, na faktúrach a v e-maile, ktorý ste dostala po zaregistrovaní. Alebo môžete kontaktovať priamo mňa ako vašu sponzorku (poradkyňa, ktorá Vás zaregistrovala do Oriflame).
Ivana Pohorelská
0911 849 249
Čo je to Automatická dofakturácia?
Výrobky, ktoré sú v aktuálnej kampani akciové (platí pre kozmetické výrobky a doplnky V STÁLEJ PONUKE,) a nie sú momentálne na sklade, budú poradcovi archivované najdlhšie do konca nasledujúcej kampane. Znamená to, že poradcovi bude chýbajúci výrobok nabalený spolu s nasledujúcou objednávkou za pôvodnú akciovú cenu, ak s tým súhlasí. Výrobky z automatickej dofakturácie sú uvedené v nasledujúcej faktúre. Pri telefonickom objednávaní sa vás operátor spýta, či si prajete doposlať výrobky z automatickej dofakturácie. V prípade, že máte záujem o výrobky z automatickej dofakturácie a zasielate objednávku na tlačive „Objednávka“, je potrebné v pravej hornej časti tlačiva označiť voľbu „ÁNO“.
Automatická dofakturácia (ADO) na internete
Ak sa chcete pozrieť, resp. urobiť zmeny v ADO na internete, nájdete ju priamo pri spracovaní objednávky v druhom kroku: “Detaily objednávky” Ak chcete výrobok z dofakturácie úplne zmazať (aby sa už neobjavoval v ďalšej objednávke), je potrebné prepísať v stĺpci MNOŽSTVO na 0 alebo kliknúť na voľbu „VYMAZAŤ“.
Ak chcete zmeniť počet kusov (počet kusov sa dá iba znížiť),prepíšte počet kusov v stĺpci MNOŽSTVO.
Dá sa objednávať cez internet v sobotu a nedeľu?
Na stránke www.oriflame.sk môžete objednávať 24 hodín denne s výnimkou prelomu mesiaca a konca kampane. Na prelome kalendárneho mesiaca je internetové objednávanie v čase od 22:00 – 00:00 hod. vypnuté. V posledný deň kampane funguje internetové objednávanie do 22:00 hod. Internetové objednávanie na novú kampaň sa spúšťa v prvý deň v čase 00:00 – 02:00 hod.
Majú výrobky aj vzorky?
Ak k výrobku existuje vzorka, v katalógovom popise výrobku je napísané: Vyskúšajte vzorku! Kód vzorky si môžete vyhľadať v Cenníku Oriflame.
Nový poradca Oriflame si môže kúpiť sadu vzoriek pod kódom 112282 len za 13,50 €. Sada obsahuje vzorky vôní, rúžov, pleťových krémov a krycích krémov + taška na vzorky). Ak si neobjedná v prvej objednávke, môže tak urobiť najneskôr do konca 3. kampane od zapojenia do Oriflame. Nový poradca má nárok iba na jednu sadu so vzorkami za túto zľavnenú cenu.
Ak mi zákazníčka odmietne prevziať tovar, čo mám spraviť s tovarom?
Žiadny problém, všetko sa dá riešiť cez Servisný bod, poštu alebo prostradníctvom mňa ako vašej sponzorky. Tovar môžete vrátiť a peniaze Vám budú vrátené formou dobropisu. Ivana Pohorelská
0911 849 249